Toshiba Tecra S10-11I töltő aljzat, töltőkábel, adapter szerviz, javítás
Hibás a(z) Toshiba Tecra S10-11I tápcsatlakozója, ez többnyire a következőket jelenti:
- a töltést jelző ikon nem jelenik meg a kijelzőn;
- a csatlakozó túl laza, ill. nem illeszkedik megfelelően az aljzatba;
- instabil az adapter és a gép közötti kapcsolat, a töltés váratlanul leáll;
- hiába van csatlakoztatva az adapter, továbbra sincs töltés;
- törött a kábelcsatlakozó, vagy nem érintkezik megfelelően;
- az adapter meghibásodása miatt nem ad megfelelő áramerősséget a töltéshez.
A notebook-ot érő erős ütés esetén is sokszor bekövetkezik a csatlakozó vagy az aljzat sérülése, továbbá ha rosszul megválasztott adaptert használunk. Az első feladat mindig a hiba behatárolása, ami gyakran már szaktudást és tapasztalatot igénylő feladat. Lehetőleg ne vásároljon a notebookhoz univerzális vagy utángyártott töltőt, abban az esetben ha az eredeti, gyári töltő használhatatlanná vált. Csak az eredeti töltő biztosítja a számítógépe és akkumulátora számára a megfelelő és hibamentes működési feltételeket. Ha nem boldogul készülékével, hozza be hozzánk, az átvizsgálást és a hibamegállítást ingyenes elvégezzük. Kínálatunkban sokféle laptop márka töltőadaptere szerepel, speciális igényeket is rövid idő alatt ki tudunk elégíteni.
Ha tápellátási rendszer csatlakozó elemeinek javítására van szükség a(z) Toshiba Tecra S10-11I notebook-on azt általában raktáron rendelkezésre álló alkatrészekkel végezzük. A szerviztevékenység során felhalmozott laptop alaplapok felhasználásával általában rövid várakozási idővel javítjuk a hibát. Ha mégsincs raktáron a szükséges csatlakozó, akkor gyári beszállítokon keresztül a lehető legrövidebb idő alatt beszerezzük azt.
Ha a töltő aljzat cseréjére van szükség, a(z) Toshiba Tecra S10-11I készülékből az alaplapot ki kell szerelni, ekkor érdemes egy teljes tisztítást is kérni, ennek a munkadíjából 50% kedvezményt adunk.
- - -
Hibás notebookját futárszolgálattal is elküldheti szervizünkbe. Javítás után szerződött futárszolgálati partnerünkkel visszaszállíttatjuk Önnek. Utánvételi fizetési lehetőség van.
Kérjük lehetőség szerint ne válasszon postai szállítást, mivel a Magyar Posta munkatársai az átvett készüléket nem szállítják ki hozzánk, nem jelzik annak érkezését sem, hanem néhány napos központi raktárban történő tárolás után visszaszállítják a feladónak. Az ezzel kapcsolatos esetleges utánjárásra nincs kapacitásunk. Megértésüket köszönjük.
- - -
A szervizünkbe leadott eszközeinek státuszát folyamatosan nyomon követheti a munkalap száma és a munkalapon megadott és emailben is elküldött jelszó segítségével.A szolgáltatás tableten és mobiltelefonon is működik a teljes munkafolyamat alatt. Sőt a munkafolyamat lezárását követően is tájékozódhat a javítás menetéről.