Toshiba Tecra Z40-C1420 töltő aljzat, töltőkábel, adapter szerviz, javítás
Ha nem tölt a(z) Toshiba Tecra Z40-C1420 készüléke, akkor általában az alábbiak valamelyike fordul elő:
- egyáltalán nem, vagy csak szakaszosan érintkezik;
- a csatlakozó túl laza, ill. nem illeszkedik megfelelően az aljzatba;
- a csatlakozó mozgatására kikapcsol a gép, vagy leáll a töltés;
- hiába van csatlakoztatva az adapter, továbbra sincs töltés;
- sérült a töltőkábel szigetelése és megszakadt egy vagy több szál;
- az adapter túlmelegedés következtében tönkrement.
Ilyenfajta meghibásodást okozhat ha a gép töltés közben leesik vagy ha nem gyári, gyenge minőségű adapterrel használjuk. A hibajelenség alapján gyakran nem állapítható meg egyértelműen, hogy melyik részen kell a javítást elvégezni. Lehetőleg ne vásároljon a notebookhoz univerzális vagy utángyártott töltőt, abban az esetben ha az eredeti, gyári töltő használhatatlanná vált. A gyári töltő drágább, de használatával sok kellemetlen problémától és javítási költségtől megóvja magát. Hozza be számítógépét, nálunk a bevizsgálás ingyenes, technikusunk pontosan behatárolja a hiba forrását. Kínálatunkban sokféle laptop márka töltőadaptere szerepel, speciális igényeket is rövid idő alatt ki tudunk elégíteni.
Nem adapterhiba esetén a csatlakoző, aljzat, töltőkábel cseréjét a(z) Toshiba Tecra Z40-C1420 készülékeken gyorsan, gyári minőségben végezzük. A notebook szervizelések során felhalmozódott használt alkatrészek jó bázist jelentenek az ilyen típusú problémák elhárításához. Speciális esetekben elkerülhetetlen az alkatrész rendelés, amit megbízható partnereinken keresztül kedvező áron és rövid határidővel bonyolítunk le.
Aljzat csere esetén a(z) Toshiba Tecra Z40-C1420 notebook-ból ki kell szerelni az alaplapot, ezért egy menetben érdemes egy teljes takarítást is csinálni, ezt ilyen esetben féláron végezzük el.
- - -
Ne feledje!!!
A szervizünkbe javításra behozott notebookok, laptopok bevizsgálása minden esetben ingyenes. Az e-mailben, telefonon vagy személyesen, a bevizsgálást megelőzően kiadott, ajánlatok kizárólag tájékoztató jellegűek. Hivatalos ajánlatot csak a munkalapon felvett és már munkatársaink által bevizsgált készülékekre adunk ki. Csak ennek elfogadását követően kezdjük meg a készülék javítását. Az ezzel kapcsolatos visszajelzéseket e-mailben, telefonon, személyesen vagy az online felületen keresztül is elfogadjuk. A hivatalos ajánlat visszautasítása esetén fizetési kötelezettség nincs.
- - -
A szervizünkbe leadott eszközeinek státuszát folyamatosan nyomon követheti a munkalap száma és a munkalapon megadott és emailben is elküldött jelszó segítségével.A szolgáltatás tableten és mobiltelefonon is működik a teljes munkafolyamat alatt. Sőt a munkafolyamat lezárását követően is tájékozódhat a javítás menetéről.