Toshiba Mini NB505 gép DC csatlakozó, táp- és töltőkábal, adapter szerviz, alkatrész
Ha nem tölt a(z) Toshiba Mini NB505 készüléke, akkor általában az alábbiak valamelyike fordul elő:
- a töltést jelző lámpa nem világít vagy csak néha felvillan;
- nem lehet teljesen bedugni a töltővéget az aljzatba;
- a töltés hirtelen leáll, akár egy kisebb mozgatás hatására is;
- lemerül a notebook annak ellenére, hogy be van dugva a töltő;
- valamilyen fizikai behatás miatt, pl. szállítás közben megsérült a kábel;
- az adapter túlmelegedés következtében tönkrement.
A notebook-ot érő erős ütés esetén is sokszor bekövetkezik a csatlakozó vagy az aljzat sérülése, továbbá ha rosszul megválasztott adaptert használunk. Minden esetben célszerű megvizsgálni, hogy a csatlakozó vagy a csatlakoztatott adapter a hibás. Mindig eredeti, gyári töltővel használja a laptopját, a bizonytalan eredetű töltő sok alattomos hiba forrása lehet. Ha meglátogatja szervizünket és behozza notebook-ját, töltő adapterét, akkor díjmentesen tanácsot adunk a legoptimálisabb javítási megoldásra. Kínálatunkban sokféle laptop márka töltőadaptere szerepel, speciális igényeket is rövid idő alatt ki tudunk elégíteni.
Nem adapterhiba esetén a csatlakoző, aljzat, töltőkábel cseréjét a(z) Toshiba Mini NB505 készülékeken gyorsan, gyári minőségben végezzük. Nagyon sok használt alaplap és alkatrész van raktáron, melyek segítségével megoldható a csere és nem kell várakozni az alkatrész beszerzésére. Ha mégsincs raktáron a szükséges csatlakozó, akkor gyári beszállítokon keresztül a lehető legrövidebb idő alatt beszerezzük azt.
Aljzat csere esetén a(z) Toshiba Mini NB505 notebook-ból ki kell szerelni az alaplapot, ezért egy menetben érdemes egy teljes takarítást is csinálni, ezt ilyen esetben féláron végezzük el.
- - -
Ne feledje!!!
A szervizünkbe javításra behozott notebookok, laptopok bevizsgálása minden esetben ingyenes. Az e-mailben, telefonon vagy személyesen, a bevizsgálást megelőzően kiadott, ajánlatok kizárólag tájékoztató jellegűek. Hivatalos ajánlatot csak a munkalapon felvett és már munkatársaink által bevizsgált készülékekre adunk ki. Csak ennek elfogadását követően kezdjük meg a készülék javítását. Az ezzel kapcsolatos visszajelzéseket e-mailben, telefonon, személyesen vagy az online felületen keresztül is elfogadjuk. A hivatalos ajánlat visszautasítása esetén fizetési kötelezettség nincs.
- - -
A javítás díját - számlánk ellenében - nem csak személyesen, hanem paypal-lel vagy előreutalással is kifizetheti. Amennyiben a készüléket szerződött futárszolgálati partnerünktől kívánja átvenni, kiegyenlítheti számláját utánvéttel is a futárszolgálat munkatársánál.
A szervizben átvett készülékek esetében bankkártyás fizetésre nincs lehetőség.