Huawei P8 nem kapcsol be, szoftverfrissítések, gyári visszaállítás, alaplap hiba
Ha a Huawei P8 nem kapcsol be, vagy nem tölt be az operációs rendszer, akkor az alábbi jelenségek egyikét tapasztaljuk:
- egyáltalán nem kapcsol be, vagy nem indul el rajta az operációs rendszer;
- bekapcsoló gombra nem reagál;
- bekapcsolás után folyamatosan újraindul;
- bekapcsolás után lefagy.
Huawei P8 alaplap javítás vagy csere. Előbbi esélye kisebb mint a laptopok, notebookok esetében. Utóbbi gazdaságossága miatt többnyire megkérdőjelezhető.
Operációs rendszer újratelepítés, gyári visszaállítás.
Ha a hibajelenség olyan, amely javítása során az adatok elveszhetnek, a javítás megkísérlése előtt felhívjuk Megrendelőink figyelmét ennek kockázatára.
- - -
Hibás, sérült mobiltelefonját futárszolgálattal is elküldheti szervizünkbe. Javítás után szerződött futárszolgálati partnerüknkkel visszaszállíttatjuk Önnek. Igény esetén a futárszolgálat munkatársa a kiszállítás előtt felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy egyeztessenek a kiszállítás megfelelő időpontja érdekében. A javítás díját kifizetheti utánvéttel, előreutalással vagy akár paypalen keresztül is.
- - -
Ha az ingyenes bevizsgálást követő ajánlatunk nem felel meg Önnek, ezért visszautasítja, akkor fizetési kötelezettsége nincs.
Kérjük Önöket, hogy ha - bármilyen okból - nem tartanak igényt a javításra, azt előre jelezzék felénk, mivel előfordul, hogy a bevizsgálást követően az eszköz szétszedett állapotban marad, - várva az Ön visszajelzésére - ezért ha előzetes visszajelzés nélkül jelentkezik érte személyesen, nem minden esetben tudja azonnal elvinni.