+36 70 679-6736
info@ecszerviz.hu
H-K-Cs 14:00-17:00
Szolgáltatások Árak Cégismertető Kérdezzen Gyakran Ismételt Kérdések Kapcsolat
  • Szerviz munkalap lekérdezés


  • Alkatrész webáruház
  • Laptop, notebook javítás, szerviz
  • Tablet (táblagép) javítás, szerviz
  • Asztali számítógép (PC) javítás, szerviz
  • Mobiltelefon javítás, szerviz
    • Acer
    • Airis
    • Alcatel
    • Apple
    • Asus
    • BenQ
    • BlackBerry
    • brand
    • Dell
    • HTC
    • Huawei
    • Lenovo
    • LG
    • Microsoft
    • Motorola
    • Nokia
    • Panasonic
    • Philips
    • Prestigio
    • Samsung
    • Sharp
    • Sony
    • Toshiba
    • Vivo
    • ZTE
  • Alaplap javítás, BGA csere, BGA reball
  • Burkolati elem (kasztni) javítás
Kezdőoldal / Mobiltelefon javítás, szerviz / Huawei / P8 Lite / nem kapcsol be, szoftver nem tölt be

Huawei P8 Lite nem kapcsol be, lemerült, nem lehet tölteni, alaplap hiba, szoftver hiba

Ha a Huawei P8 Lite mobiltelefonja a bekapcsológombra nem reagál, vagy az operációs rendszer logójánál nem lép tovább, akkor az alábbi jelenségeket tapasztaljuk:
  • egyáltalán nem kapcsol be, vagy nem indul el rajta az operációs rendszer;
  • bekapcsológombra nem reagál;
  • bekapcsolás után folyamatosan újraindul;
  • bekapcsolás után, jellemzően a logónál megáll, lefagy.

Huawei P8 Lite alaplap javítás vagy csere. Amennyiben az alaplap javítása nem jár sikerrel, érdemes mérlegelni annak cseréje előtt, hogy az mennyire gazdaságos megoldás. Az alaplap az egyik legnehezebben beszerezhető alkatrész. Ez is gátja lehet a cserének.

Bekapcsoló gomb javítása abban az esetben lehet megoldás, ha a mobil egyáltalán nem ad életjelet, de a töltést felveszi úgy, hogy azt visszajelzi vagy műszerrel kimérhető. A bekapcsológomb cseréje lehet a megoldás, ha annak javítása nem lehetséges.

Ha az operációs rendszer szoftveres probléma miatt nem tölt be, akkor a megoldás az operációs rendszer frissítése, újratelepítése a lehetséges legfrissebb verziójú szoftverrel. Gyári visszaállítás esetén, ha lehetséges, előbb az adatokat kell menteni és utána elvégezni a visszaállítást.

Ha a javítás során az adatok elveszhetnek, annak megkísérlése előtt felhívjuk Megrendelőnk figyelmét ennek kockázatára.

Általánosságban elmondható, hogy nagyon sok lehetőség van arra, hogy adatainkat szinkronizáljuk egy távoli eszközzel, vagy akár saját számítógépünkkel. Éljünk a lehetőséggel, mert az esetek egy részében nincs mód az adatok megmentésére.

- - -
Az elvégzett javításokra és beépített alkatrészekre - annak jellegétől függő mértékű, de mindenképpen a jogszabályban meghatározott időtartamú - garanciát vállalunk. Nem vállalunk garanciát a különböző szoftveres beavatkozásokra, javításokra, telepítésekre, mivel az átadást követően a használat függvényében ezek bármikor felülíródhatnak.

- - -
Ha az ingyenes bevizsgálást követő ajánlatunk nem felel meg Önnek, ezért visszautasítja, akkor fizetési kötelezettsége nincs.
Kérjük Önöket, hogy ha - bármilyen okból - nem tartanak igényt a javításra, azt előre jelezzék felénk, mivel előfordul, hogy a bevizsgálást követően az eszköz szétszedett állapotban marad, - várva az Ön visszajelzésére - ezért ha előzetes visszajelzés nélkül jelentkezik érte személyesen, nem minden esetben tudja azonnal elvinni.

alaplap hiba, szoftver újratelepítés

Szolgáltatások Árak Cégismertető Kérdezzen Gyakran Ismételt Kérdések Kapcsolat
Az oldalt fejleszti: WebnDesign