+36 70 679-6736
info@ecszerviz.hu
H-K-Cs 14:00-17:00
Szolgáltatások Árak Cégismertető Kérdezzen Gyakran Ismételt Kérdések Kapcsolat
  • Szerviz munkalap lekérdezés


  • Alkatrész webáruház
  • Laptop, notebook javítás, szerviz
  • Tablet (táblagép) javítás, szerviz
  • Asztali számítógép (PC) javítás, szerviz
  • Mobiltelefon javítás, szerviz
    • Acer
    • Airis
    • Alcatel
    • Apple
    • Asus
    • BenQ
    • BlackBerry
    • brand
    • Dell
    • HTC
    • Huawei
    • Lenovo
    • LG
    • Microsoft
    • Motorola
    • Nokia
    • Panasonic
    • Philips
    • Prestigio
    • Samsung
    • Sharp
    • Sony
    • Toshiba
    • Vivo
    • ZTE
  • Alaplap javítás, BGA csere, BGA reball
  • Burkolati elem (kasztni) javítás
Kezdőoldal / Mobiltelefon javítás, szerviz / Samsung / Galaxy Premier I9260 / nem kapcsol be, szoftver nem tölt be

Samsung Galaxy Premier I9260 nem kapcsol be, lemerült, nem lehet tölteni, alaplap hiba, szoftver hiba

Ha a Samsung Galaxy Premier I9260 mobiltelefonja a bekapcsológombra nem reagál, vagy az operációs rendszer logójánál nem lép tovább, akkor az alábbi jelenségeket tapasztaljuk:
  • egyáltalán nem kapcsol be, vagy nem indul el rajta az operációs rendszer;
  • bekapcsológombra nem reagál;
  • bekapcsolás után folyamatosan újraindul;
  • bekapcsolás után, jellemzően a logónál megáll, lefagy.

Samsung Galaxy Premier I9260 alaplap javítás vagy csere. Amennyiben az alaplap javítása nem jár sikerrel, érdemes mérlegelni annak cseréje előtt, hogy az mennyire gazdaságos megoldás. Az alaplap az egyik legnehezebben beszerezhető alkatrész. Ez is gátja lehet a cserének.

Bekapcsoló gomb javítása abban az esetben lehet megoldás, ha a mobil egyáltalán nem ad életjelet, de a töltést felveszi úgy, hogy azt visszajelzi vagy műszerrel kimérhető. A bekapcsológomb cseréje lehet a megoldás, ha annak javítása nem lehetséges.

Ha az operációs rendszer szoftveres probléma miatt nem tölt be, akkor a megoldás az operációs rendszer frissítése, újratelepítése a lehetséges legfrissebb verziójú szoftverrel. Gyári visszaállítás esetén, ha lehetséges, előbb az adatokat kell menteni és utána elvégezni a visszaállítást.

Ha a javítás során az adatok elveszhetnek, annak megkísérlése előtt felhívjuk Megrendelőnk figyelmét ennek kockázatára.

Általánosságban elmondható, hogy nagyon sok lehetőség van arra, hogy adatainkat szinkronizáljuk egy távoli eszközzel, vagy akár saját számítógépünkkel. Éljünk a lehetőséggel, mert az esetek egy részében nincs mód az adatok megmentésére.

- - -
Hibás, sérült mobiltelefonját futárszolgálattal is elküldheti szervizünkbe. Javítás után szerződött futárszolgálati partnerüknkkel visszaszállíttatjuk Önnek. Igény esetén a futárszolgálat munkatársa a kiszállítás előtt felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy egyeztessenek a kiszállítás megfelelő időpontja érdekében. A javítás díját kifizetheti utánvéttel, előreutalással vagy akár paypalen keresztül is.

- - -
Ha az ingyenes bevizsgálást követő ajánlatunk nem felel meg Önnek, ezért visszautasítja, akkor fizetési kötelezettsége nincs.
Kérjük Önöket, hogy ha - bármilyen okból - nem tartanak igényt a javításra, azt előre jelezzék felénk, mivel előfordul, hogy a bevizsgálást követően az eszköz szétszedett állapotban marad, - várva az Ön visszajelzésére - ezért ha előzetes visszajelzés nélkül jelentkezik érte személyesen, nem minden esetben tudja azonnal elvinni.

alaplap hiba, szoftver újratelepítés

Szolgáltatások Árak Cégismertető Kérdezzen Gyakran Ismételt Kérdések Kapcsolat
Az oldalt fejleszti: WebnDesign