+36 70 679-6736
info@ecszerviz.hu
H-K-Cs 14:00-17:00
Szolgáltatások Árak Cégismertető Kérdezzen Gyakran Ismételt Kérdések Kapcsolat
  • Szerviz munkalap lekérdezés


  • Alkatrész webáruház
  • Laptop, notebook javítás, szerviz
  • Tablet (táblagép) javítás, szerviz
  • Asztali számítógép (PC) javítás, szerviz
  • Mobiltelefon javítás, szerviz
    • Acer
    • Airis
    • Alcatel
    • Apple
    • Asus
    • BenQ
    • BlackBerry
    • brand
    • Dell
    • HTC
    • Huawei
    • Lenovo
    • LG
    • Microsoft
    • Motorola
    • Nokia
    • Panasonic
    • Philips
    • Prestigio
    • Samsung
    • Sharp
    • Sony
    • Toshiba
    • Vivo
    • ZTE
  • Alaplap javítás, BGA csere, BGA reball
  • Burkolati elem (kasztni) javítás
Kezdőoldal / Mobiltelefon javítás, szerviz / Samsung / Galaxy Premier I9260 / Szoftverhibák, szoftverfrissítések

Samsung Galaxy Premier I9260 nem kapcsol be, szoftverfrissítések, gyári visszaállítás, alaplap hiba

Ha a Samsung Galaxy Premier I9260 nem kapcsol be, vagy nem tölt be az operációs rendszer, akkor az alábbi jelenségek egyikét tapasztaljuk:

  • egyáltalán nem kapcsol be, vagy nem indul el rajta az operációs rendszer;
  • bekapcsoló gombra nem reagál;
  • bekapcsolás után folyamatosan újraindul;
  • bekapcsolás után lefagy.

Samsung Galaxy Premier I9260 alaplap javítás vagy csere. Előbbi esélye kisebb mint a laptopok, notebookok esetében. Utóbbi gazdaságossága miatt többnyire megkérdőjelezhető.

Operációs rendszer újratelepítés, gyári visszaállítás.

Ha a hibajelenség olyan, amely javítása során az adatok elveszhetnek, a javítás megkísérlése előtt felhívjuk Megrendelőink figyelmét ennek kockázatára.

- - -
Hibás, sérült mobiltelefonját futárszolgálattal is elküldheti szervizünkbe. Javítás után szerződött futárszolgálati partnerüknkkel visszaszállíttatjuk Önnek. Igény esetén a futárszolgálat munkatársa a kiszállítás előtt felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy egyeztessenek a kiszállítás megfelelő időpontja érdekében. A javítás díját kifizetheti utánvéttel, előreutalással vagy akár paypalen keresztül is.

- - -
Ha az ingyenes bevizsgálást követő ajánlatunk nem felel meg Önnek, ezért visszautasítja, akkor fizetési kötelezettsége nincs.
Kérjük Önöket, hogy ha - bármilyen okból - nem tartanak igényt a javításra, azt előre jelezzék felénk, mivel előfordul, hogy a bevizsgálást követően az eszköz szétszedett állapotban marad, - várva az Ön visszajelzésére - ezért ha előzetes visszajelzés nélkül jelentkezik érte személyesen, nem minden esetben tudja azonnal elvinni.

alaplap hiba, szoftver újratelepítés

Szolgáltatások Árak Cégismertető Kérdezzen Gyakran Ismételt Kérdések Kapcsolat
Az oldalt fejleszti: WebnDesign