Samsung Galaxy S7 Active LCD kijelző hiba, kijelző szalagkábel hiba
Mobiltelfonoknál lényegesen ritkábban előforduló hiba a kijelző törése, sérülése, mivel az érintőpanel védi ezt az alkatrészt. A Samsung Galaxy S7 Active esetében az LCD kijelző sérülésekor az alábbi hibajelenségek figyelhetők meg:
- csíkos, kockás vagy egyáltalán nincs kép;
- megrepedt, a repedés mellett fekete befolyások;
- tökéletes a kép, de előtte törésvonalak láthatók (ÉRINTŐPANEL HIBA!!!)
Samsung Galaxy S7 Active sérülését, törését többnyire esés, ütés okozza. Ugyanakkor előfordulhat pixelhiba, csíkozódás vagy kockás megjelenítés is. A szalagkábel hiba is hibás megjelenést okozhat, amelynek oka érintkezési hiba is lehet.
Gyakorlatilag csak cserélni lehet. Nagyon ritkán megoldás a szalagkábel javítása. Ez azonban ép, sértetlen kijelzőt feltételez. Populáris típusokhoz van raktáron kijelzőnk, de az esetek túlnyomó részében rendelnünk kell megfelelőt. Rendelés előtt célszerű behozni az eszközt egy ingyenes bevizsgálásra, mivel nagyon sok típus esetén csak a kijelző panelének beazonosítását követően tudunk biztosat mondani a rendelés tekintetében.
A kijelző cseréje típusonként jelentősen változik, a szerelés módja szerint. Illetve annak függvényében, hogy az LCD és az érintőpanel teljes terjedelmében össze van-e ragasztva. Ha igen, csak a digitalizálóval együtt célszerű cserélni a kijelzőt, függetlenül attól, hogy az érintés tökéletesen működik. Meg tudjuk oldani a két réteg szétvágását és összeragasztását, de tapasztalataink szerint ez a rendkívül költséges megoldás nem hoz megfelelő minőséget.
FONTOS!!!
A hiba bejelentésekor kérjük pontosan definiálni, hogy melyik alkatrésszel van probléma. Ha a kijelző törött, akkor nincs vagy hibás a kép. Ha a kép hibátlan, de törésvonalak látszanak, akkor az érintőüveg.
- - -
A szervizünkbe javításra behozott és leadott mobiltelefonok bevizsgálása minden esetben ingyenes. A bevizsgálást megelőzően kiadott ajánlatok tájékoztató jellegűek. Hivatalos ajánlatot csak a munkalapon felvett és bevizsgált készülékre adunk ki. Ezen ajánlat elfogadását követően kezdjük meg a mobiltelefon javítását. Az ajánlat visszautasítása esetén fizetési kötelezettség nincs. Nincs fizetési kötelezettség abban az esetben sem, ha valamely okból a javítást nem tudjuk az ajánlat szerint elvégezni és a készüléket megjavított állapotban átadni.
- - -
A javítás díját - számlánk ellenében - nem csak személyesen, hanem paypal-lel és előreutalással is kifizetheti. Kiegyenlítheti számláját utánvéttel a kiszállító futárszolgálat munkatársánál is. A helyszínen bankkártyával történő fizetésre nincs lehetőség, de a szerviz közvetlen közelében több bankautomata is üzemel.