+36 70 679-6736
info@ecszerviz.hu
H-K-Cs 14:00-17:00
Szolgáltatások Árak Cégismertető Kérdezzen Gyakran Ismételt Kérdések Kapcsolat
  • Szerviz munkalap lekérdezés


  • Alkatrész webáruház
  • Laptop, notebook javítás, szerviz
  • Tablet (táblagép) javítás, szerviz
  • Asztali számítógép (PC) javítás, szerviz
  • Mobiltelefon javítás, szerviz
    • Acer
    • Airis
    • Alcatel
    • Apple
    • Asus
    • BenQ
    • BlackBerry
    • brand
    • Dell
    • HTC
    • Huawei
    • Lenovo
    • LG
    • Microsoft
    • Motorola
    • Nokia
    • Panasonic
    • Philips
    • Prestigio
    • Samsung
    • Sharp
    • Sony
    • Toshiba
    • Vivo
    • ZTE
  • Alaplap javítás, BGA csere, BGA reball
  • Burkolati elem (kasztni) javítás
Kezdőoldal / Mobiltelefon javítás, szerviz / Samsung / Galaxy Young 2 SM-G130 / Szoftverhibák, szoftverfrissítések

Samsung Galaxy Young 2 SM-G130 nem kapcsol be, szoftverfrissítések, gyári visszaállítás, alaplap hiba

Ha a Samsung Galaxy Young 2 SM-G130 nem kapcsol be, vagy nem tölt be az operációs rendszer, akkor az alábbi jelenségek egyikét tapasztaljuk:

  • egyáltalán nem kapcsol be, vagy nem indul el rajta az operációs rendszer;
  • bekapcsoló gombra nem reagál;
  • bekapcsolás után folyamatosan újraindul;
  • bekapcsolás után lefagy.

Samsung Galaxy Young 2 SM-G130 alaplap javítás vagy csere. Előbbi esélye kisebb mint a laptopok, notebookok esetében. Utóbbi gazdaságossága miatt többnyire megkérdőjelezhető.

Operációs rendszer újratelepítés, gyári visszaállítás.

Ha a hibajelenség olyan, amely javítása során az adatok elveszhetnek, a javítás megkísérlése előtt felhívjuk Megrendelőink figyelmét ennek kockázatára.

- - -
A szervizünkbe javításra behozott mobiltelefonok bevizsgálása minden esetben ingyenes. A bevizsgálást megelőzően kiadott ajánlatok tájékoztató jellegűek. Amennyiben mobiltelefonja konkrét hibával történő javítását annak bevizsgálása nélkül rendeli meg, a szükséges alkatrész megrendelését megelőzően, a várható teljes költség felét, előleg címén - kérjük számlánkra átutalni. (Az átutalt összegről természetesen számlát állítunk ki.) Az alkatrész beérkezését követően kérjük csak be a telefont. Ebben az esetben fizetési kötelezettség keletkezik abban az esetben is ha a javítás azért nem oldotta meg a problémát, mert a Megrendelő előzetes felmérése hibás vagy részben hibás volt. Ha tudunk megoldást, akkor arra külön ajánlatot adunk.

- - -
A javítás díját - számlánk ellenében - nem csak személyesen, hanem paypal-lel és előreutalással is kifizetheti. Kiegyenlítheti számláját utánvéttel a kiszállító futárszolgálat munkatársánál is. A helyszínen bankkártyával történő fizetésre nincs lehetőség, de a szerviz közvetlen közelében több bankautomata is üzemel.

alaplap hiba, szoftver újratelepítés

Szolgáltatások Árak Cégismertető Kérdezzen Gyakran Ismételt Kérdések Kapcsolat
Az oldalt fejleszti: WebnDesign