Samsung Galaxy Tab A 10.1 nem kapcsol be, szoftverfrissítések, gyári visszaállítás, alaplap hiba
Ha a Samsung Galaxy Tab A 10.1 nem kapcsol be, vagy nem tölt be az operációs rendszer, akkor az alábbi jelenségek egyikét tapasztaljuk:
- egyáltalán nem kapcsol be, vagy nem indul el rajta az operációs rendszer;
- bekapcsoló gombra nem reagál;
- bekapcsolás után folyamatosan újraindul;
- bekapcsolás után lefagy.
Samsung Galaxy Tab A 10.1 alaplap javítás vagy csere. Utóbbi gazdaságossága miatt többnyire megkérdőjelezhető.
Operációs rendszer újratelepítés, gyári visszaállítás.
Ha a hibajelenség olyan, amely javítása során az adatok elveszhetnek, a javítás megkísérlése előtt felhívjuk Megrendelőink figyelmét ennek kockázatára. Ugyanekkor leszögezzük, hogy a szervizünkbe leadott eszközökön lévő adatokért semmiféle felelősséget nem vállalunk. Akár a javítás során, akár a javítástól teljesen függetlenül lehet olyan esemény, amely az adatok elveszéséhez vezet (pl. az SD kártya éppen a szervizben történő javítás alatt meghibásodik). Minden tulajdonos saját felelőssége adatainak megfelelő mentése, tárolása.
- - -
Az általunk elvégzett javításokra és beépített alkatrészekre minden esetben garanciát vállalunk. A garancia ideje függ az elvégzett javítás értékétől, de minden esetben megfelel a hatályos jogszabályoknak is.
- - -
Ha az ingyenes bevizsgálást követő ajánlatunk nem felel meg Önnek, ezért visszautasítja, akkor fizetési kötelezettsége nincs. Kérjük, hogy az ajánlat visszautasítását, ne személyesen tegye meg, akkor amikor a készülékért jön, mivel a bevizsgálást követően az esetek egy részében nem szerelik össze szervizes kollégáink a javításra váró eszközt. Ezért nem mindig tudjuk biztosítani annak elvitelét.