+36 70 679-6736
info@ecszerviz.hu
H-K-Cs 14:00-17:00
Szolgáltatások Árak Cégismertető Kérdezzen Gyakran Ismételt Kérdések Kapcsolat
  • Szerviz munkalap lekérdezés


  • Alkatrész webáruház
  • Laptop, notebook javítás, szerviz
  • Tablet (táblagép) javítás, szerviz
    • Acer
    • Alcatel
    • Amazon
    • Apple
    • Archos
    • Asus
    • BlackBerry
    • Dell
    • Fujitsu
    • Gateway
    • Gigabyte
    • Google
    • HP
    • HP Compaq
    • Huawei
    • IBM
    • Lenovo
    • LG
    • Motorola
    • MSI
    • NAVON
    • Nokia
    • Overmax
    • Packard Bell
    • Panasonic
    • Prestigio
    • Samsung
    • Sony
    • Toshiba
    • ZTE
  • Asztali számítógép (PC) javítás, szerviz
  • Mobiltelefon javítás, szerviz
  • Alaplap javítás, BGA csere, BGA reball
  • Burkolati elem (kasztni) javítás
Kezdőoldal / Tablet (táblagép) javítás, szerviz / Samsung / Galaxy Tab 2 10.1 GT-P5100 / szoftverhibák, szoftverfrissítések

Samsung Galaxy Tab 2 10.1 GT-P5100 nem kapcsol be, szoftverfrissítések, gyári visszaállítás, alaplap hiba

Ha a Samsung Galaxy Tab 2 10.1 GT-P5100 nem kapcsol be, vagy nem tölt be az operációs rendszer, akkor az alábbi jelenségek egyikét tapasztaljuk:

  • egyáltalán nem kapcsol be, vagy nem indul el rajta az operációs rendszer;
  • bekapcsoló gombra nem reagál;
  • bekapcsolás után folyamatosan újraindul;
  • bekapcsolás után lefagy.

Samsung Galaxy Tab 2 10.1 GT-P5100 alaplap javítás vagy csere. Utóbbi gazdaságossága miatt többnyire megkérdőjelezhető.

Operációs rendszer újratelepítés, gyári visszaállítás.

Ha a hibajelenség olyan, amely javítása során az adatok elveszhetnek, a javítás megkísérlése előtt felhívjuk Megrendelőink figyelmét ennek kockázatára. Ugyanekkor leszögezzük, hogy a szervizünkbe leadott eszközökön lévő adatokért semmiféle felelősséget nem vállalunk. Akár a javítás során, akár a javítástól teljesen függetlenül lehet olyan esemény, amely az adatok elveszéséhez vezet (pl. az SD kártya éppen a szervizben történő javítás alatt meghibásodik). Minden tulajdonos saját felelőssége adatainak megfelelő mentése, tárolása.

- - -
Hibás, javításra váró tabletjét futárszolgálattal is elküldheti szervizünkbe. Javítás után futárszolgálattal visszaszállíttatjuk Önnek. Számlánkat fizetheti előreutalással, paypal-lel vagy utánvéttel is.

- - -
Ha az ingyenes bevizsgálást követő ajánlatunk nem felel meg Önnek, ezért visszautasítja, akkor fizetési kötelezettsége nincs. Kérjük, hogy az ajánlat visszautasítását, ne személyesen tegye meg, akkor amikor a készülékért jön, mivel a bevizsgálást követően az esetek egy részében nem szerelik össze szervizes kollégáink a javításra váró eszközt. Ezért nem mindig tudjuk biztosítani annak elvitelét.

alaplap hiba, szoftver újratelepítés

Szolgáltatások Árak Cégismertető Kérdezzen Gyakran Ismételt Kérdések Kapcsolat
Az oldalt fejleszti: WebnDesign